Coka-cola

Jag blir så trött på mig själv. Jag vet aldrig var jag har mina grejer. Jag fattar inte hur jag kan slarva bort grejer på en area av 48 kvadrat. Åhh jag blir så jävla irriterad på mig själv...


Vaknade med huvudvärk idag,det är aldrig speciellt trevligt... Tror att det var för att jag har drack för lite cola igår. Idag har jag inte haft någon cola hemma heller. Var sur och irrterad över allt. Tur att ingen var i min närhet under dagen. Ville slänga ut mig själv över balkongen. Efter att ha sovit bort hela dagen i tron av att min huvudvärk skulle gå över,som den naturligtvis inte gjorde. Så insåg jag att cola var den enda lösningen på problemet.
Vid sju på kvällen gick jag i shorts,(uttala med östgötskt dialekt,mimmi tycker det är lika kul varje gång) tröja och tofflor till Svea. Underbar vår kväll.
På Svea insåg jag snabbt att alla lumpare måste legat i fält ett par dagar. För det fullkomligt myllrade av solbrända uniformsnissar på Svea. Även att det fanns en del snyggt att kolla på, så tog stanken övertag. För det luktade inte jordgubbar om de grönklädda männen direkt...


När jag kom hem så öppnade jag min efterlängtade cola. Guud så gott det är.
Och än en gång är det bevisat, cola är den bästa medicinen som finns.





Snart är det derbydags.Fan är så taggad. Alla systrar och bröder ifrån söder ska gå ihop,gemensamt håller vi löftet att alltid ge Bajen vårt stöd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback