Hej då

Det känns som att jag inte gör något annat än sover och springer. Min huvuvärk och magont går inte över.
Det är svårt att fokusera på det man ska/borde göra. Det funkar inte riktigt.


Igår blev det en löprunda på morgonen. Mina ben vägde ungefär 50 kg vardera. Tungt som bara den. Fast när man kommer hem och har sprungit är det alltid lika skönt.


Tog en trip till Amblika och Mall på eftermiddag. Det kommer verkligen bli tomt här utan dom.
Jag hatar avsked,jag fixar inte riktigt sånt. Undrar om man blir bättre på sånt när man bli äldre?! Jag är så blödig.
Spelar ingen roll om det är mamma och pappa,som lämnar mig på flygplasten. Eller när jag åker ifrån Mimmi för att vara i Mootown. Eller när jag lämnar Löken och Stumpen. Allt är lika jobbigt,vilket håll jag  än åker åt. 
Usch och fy.  När jag träffar Stumpen och Löken i Sthlm den andra juni,så kommer det bli flöda glädjetårar. Stumpen och jag pratade om det härom dagen.Att det kommer hända trots att vi aldrig gråter. :)





Igår så tittade vi på "En annan del av Köping",underbar serie. Så himla rolig. Förstår varför Linda Hammar,blev årets kvinna. Hon är grym.
Men bäst av alla är Tobbe. Coolare människa får man leta efter.
Tv4 måste göra en uppföljare...

image370


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback