Motala,världens vackraste sommarstad

Jag har kommit på det,det tog 20 år. Ha. Jag har bott i världens vackraste stad utan att tänka på det. Visst att man har tyckt att det har varit fint. Men det är vackert! Jag tror att upptäckten har att göra med min 20 årsdag,när man fyller 20 börjar man se saker med andra ögon. haha.
Den saken jag kommer att sakna mest med sommarn i Motala är midsommar. Att inte få åka till Nässja... Det är en av de finaste platserna på jorden. Kommer till och med sakna Medevi,när man var liten hatade man att åka dit,för man var tvungen att dansa och allt var bara jobbigt. Men nu är sånt kul igen. Dansa med hundratals andra kring stången. Blommor i håret och sommarklänning, sitta på en filt i gräset och ha picknick. Sitta och kolla på alla snygga Sthlm braatz som är där för någon i familj konfimeras under midsommar. Medevi är till och med något för braatsen och kungabarnen,som alla har konfimerats i Medevi och dansat kring midsommarstången...



image323




image325



image326



image327



image328



image329image330




image331


image332





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback