när allting känns på rutin och redan gjort

Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. Tankarna snurrar i huvudet. Allting som man förrutom tyckte var värdligsa saker har nu blivit värdsliga saker. Just nu känns allt som en nedräkning.
Jag är rädd för tankar,som undrar om det här värt det här. Tankarna om min egen styrka.

Förlåt M. Du är alltid den starka av oss. Utan dig skulle jag aldrig klara mig,skulle inte klara en minut utan dig. Jag vill inte se på dig sådär. Jag vill alltid skratta när jag är med dig. Du är den som får min själ att skratta.
Du har fått mig att inse vad riktig vänskap är. Har aldrig velat att vi ska komma dit vi är nu. Du ska se,när våra tårar har torkat,kommer vi gå starkare ur det här... Tack för att du alltid finns för mig. Tack för att du är världens bästa Mimmi. Tack, för att du förstår mig som ingen annan gör. Det är du som får mig att bli starkare,när jag inte tror på det här. Jag kommer alltid finnas för dig. Jag kommer aldrig svika dig. Jag är inte lycklig om jag inte har dig vid min sida. TT med ett torn går inte. Vem ska du dricka cola med nästa år? Vem ska du bo ihop med på bortaresorna,sitta uppe hela natten och dricka blåbärssoppa med?  Vem ska du ta powernaps med innan träningen? Vem ska du dansa i omklädningsrummet med innan träningen?   Vi går igenom vår svåraste tid nu. Vi har lovat varandra att ingen ska få knäcka oss. Låt oss inte knäcka varandra.
Vad som än händer så kommer du alltid finnas kvar inom mig.
Du kommer alltid vara min bästa vän!  Verkligen!






Vi delar samma minnen
Vi bär samma längtan
Vi ser med samma ögon
Vi tror på samma löften
Vi står på samma sida

För vi ska åt samma håll,vi två. TT 4-life.







Imorgon är en ny dag,då har våra tårar torkat. Och då ska du säga:

"Sitter du här och tjuter,när du har världens bästa Åkelipåkeli hä, Nu ska vi filura"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback