Ojoj,vilken helg

Har börjat att så sakta återhämta mig efter en vild påskhelg. Många skratt och vilda fester. I fredags så hade vi inte så höga förväntningar på kvällen. Men kvällen blev kanon! Gratis är alltid godast. =)  Gick in på TC,där dansade vi som aldrig förr.
Igår så var det ännu vildare och ännu galnare. Åkan och jag visade resten av folket hur IBK Bodens intro går till! Det var nog höjdpunkten på kvällen. Haha. Vi har nog aldrig sprungit såfort.

Den här helgen har fått mig att leva upp. Allt känns lite bättre och lite lättare. Tack,verkligen.

Tack till alla som verkligen har bjudit till i helgen och gjort den underbar.
Tack Jue och Pappa Björn som bjöd mig på påskmiddag igår. Pappa Björn var rädd för att jag inte skulle få någon påskmat. =)

Tack Mimmi,ingenting behövs egentligen sägas. Du är den ende,du är den bästa. Det vet du!


Ett speciellt tack till B,du gjorde fredagen lite bättre.













Nu ska jag kolla på Elton Johns 60 års konsert som går på 9:an. Elton är en grym låtskrivare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback