Oroad

Jag är väldigt oroad över mitt fotbollslag,eller inte över laget. Utan över ledningen och tränaren! Vad håller dom på med egentligen. Det kommer bli en tungt iår,tror inte att Tony kommer få vara klar så länge. Starten på allsvenskan ska vara lätt, Trelleborg,Gais och BP. Men iår vet man inte. Självklart kommer jag alltid stötta Bajen,mitt hjärta är grön-vitt. Det var så allt började, att jag spelade i sköna gröna Zeros. Har alltid haft ett grönvitt hjärta. 
Men jag är besviken på styrelsen,jag är besviken på hur laget har skötts sen Linderoth försvann.

Fast det värsta av allt är att man har bytt ut märket på matchkläderna! Kappa gör världens snyggaste matchkläder och kläder runt omkring laget. Till världens FULASTE Nike matchtröjor. Hur tänkte dom. Dom är inte ens randiga.
Tror till och med att dom är fulare än vårt matchställ!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag såg en lagbild på bajen och fy fan vilka fula tröjor?! man ser ju knappt att det är bajen? med grön/vita ränder är det ju ingen tvekan liksom. knepigt byte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback