pepptalk a´la hjärter kung

Ja,kvällen tillbringades i telefon med Heart King,ingen kan peppa mig som han...
Tur att han alltid finns där,nånstans i dimman mellan norr och söder.
Tack, är ordet man anväder.

Jag önskar dig allt vackert för du är
Det bästa som jag vet.

Varför tar det en sekund att säga hej? Men en evighet för att kunna säga farväl?




Idag har det inte hänt allt för mycket. Var i Lule en sväng,skulle till min favorit tandläkare.
Blev lite besviken att det inte var tandläkarväder,bara för själva grejen. Fast strålande sol och värme
är inget jag blir ledsen över direkt.
Stannade på Svea på vägen hemifrån stan och köpte en cola. Satt utanför mitt hus på en bänk och njöt i solskenet. Riktigt underbart.

Annars så blir man sentimental av ingenting,nu för tiden...
Nu förtiden ser man saker med helt andra ögon. Har inte bestämt om det är bra eller dåligt än.
Det är mycket jag längtar till nu,mest av allt längtar jag till sommaren. En del av sommaren i söder,en del av sommaren här uppe. Tror det kommer bli en underbar sommar.

Ibland krävs det 112 mil för att förstå vad folk betyder. Vad saker överhuvudtaget betyder.
Saknar Johan,visst att han är en idiot den mesta delen av tiden. Och att han är grym på att reta mig till jag får damp. Men det är det som gör honom så underbar. Att han är min storebror. Saknar hans beskyddade sätt när vi är ute tillsammans eller gör något annat. Saknar när han kommer fram till mig efter en ute kväll och frågar om allt är okej och när han säger att han ska följa mig hem.
Även fast han bara följer mig till parken i tron av att jag inte ska tro att han faktiskt bryr sig.
Saknar när han ringer mig och frågar om jag ska ha skjuts någonstans.
Han har alltid varit min stora idol och kommer alltid vara det,älskar min Thorebror



image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback