Plötsligt händer det

Trodde jag skulle jobba hela veckan,men fick reda på igår att jag inte behövde jobba idag.  Så idag har jag varit flitig.


Plötsligt hände det. Klockan ringde åtta imorse. Solen lyste och det var klarblå himmel,sånt blir man glad och pigg av. Hoppade upp och gick ner i tvättstugan.  Nere i tvättstugan insåg jag att det att bara en tvättmaskin fungerade.  Inte så kul eftersom min tvättid slutade kl 12. Tur att jag inte hade massor tvätt. Fixade första tvätten, gick upp och la mig i sängen igen. Insåg ganska snabbt att jag inte hade ro att ligga still. Upp igen, började städa och diska. När det var klart så gick jag ner i källaren och hämtade upp mina sommarkläder.
Skönt att packa upp sommarkläningarna,min garderob känns så fräsch nu.
När jag ändå var i farten så passade jag på att städa och rensa garderoberna. Nu är dom väldigt fina. Fast av egen erfarenhet så vet jag att  dom inte kommer vara fina så länge. Att stöka ner i garderober är jag grym på...
 Gick ner i källaren igen och dumpade massa skit,det är lite läskigt att vara i källaren. : /
Av allt detta slit blev jag ganska hungrig. Lagade lite käk. Passade även på att laga en köttfärspaj till matlåda imorgon och på fredag.

Nu är klockan 16:20,jag fattar inte riktigt att jag har varit så flitig idag. Flitighet brukar inte vara min starka sida.
Men se på fan,plötsligt händer det.
Ska nog ta och köpa en trisslott idag också.


Undrar när jag får ett sånt här ryck igen,troligtvis om några år igen.



Ska snart möta Mimmi,sen åka till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback