RoadTrip Sthlm 07!

Så underbart,biljetter är VERKLIGEN fixade nu. Lovely!  Snackade med Moster idag igen,så nu är allt klart!
Det blir en ny roadtrip Sthlm 07.  Stumpen och Löken åker upp på lördag morgon. Antar att det blir Pappa Pär som lånar ut bilen. Brukar bli så, på våra roadtrips.
Det är är höga förväntningar på RoadTrip Sthlm 07. Fast vissa saker ska göras annorlunda.

¤ Det här året ska vi inte gå på Grönan bakis. Det kan hända små olyckor i rabatter då.
¤ Det här året ska Löken inte gå in i fel lägenhet.
¤ Det här året ska jag inte hoppa över några staket med nya Cheap Monday byxor.
¤ Det här året ska jag inte ha ont i fingret efter att ha råkat skära fingertoppen i skärmaskinen.



image322



Allt annat som vi gjorde förra året ska vi slå och det med hästlängder.
Som Pappa sa när jag ringde och berättade det för honom.
"Ohh herregud,nu kommer det gå vilt till igen"
Precis sa jag då.

Efter kval-matchen så hade Pappa sagt till Annika  hon skulle ta det lugnt segerfesten. Annika tyckte det var konstigt.
Han känner ju oss! haha


58 dagar kvar nu!

Åhh vad jag jag längtar,till söder,till familjen,vännerna.
Finns vissa ögonblick man väntar exrta mycket på. Men har man väntat sen Augusti,så kan man vänta två månader till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback