Se på fan,vilka legender...

Igår så var Åkan och jag väldigt konstnärliga. Vi påskpysslade,Åkan pyntade min lägenhet,vi ritade påskkort. Vi byggde en fin grej,som Karlsson hade sagt,av colaburkar.Vi hann tyvärr inte måla några påskägg... =/
VI hade riktigt skoj igår,en riktig TT-dag.
Det var nog den näringsrika middagen jag hade lagat till oss som gjorde oss fulla av konstnärliga ambiationer. =)
Korv och mos är bra grejer.


Idag hade vi middag för våra legender som tacklar av. Jag tror vi lyckades bra med maten. =) Verkade som det iaf. Även att jag hade gjort mat för ett hel skola. Det är inte bra att ha jobbat i storkök. Man har lite fel propotioner. =)
Hoppas att dom var blev glada och mätta,för det är dom värda...
Åkan och jag pratade om det idag,eller om det var igår.  Ibk kommer bli lite gråare,lite tristare utan dom.
Nu finns det bara fejk legender kvar. Såna som tror och vill vara en legend. Som inte ens kommer upp i närheten av det våra legender är...


Mimmi,du är den ende,du är den bästa. Norrland vore inte ett skit utan dig.

Skulle vara för många gråa dagar utan dig. Utan dig vore jag ingenting.






Stumpen och Löken vi är vänner för livet. 112 mil kan inte skilja oss åt. När vi är igång är det aldrig en lugn stund.

Ni är dom bästa vännerna man kan ha! I juni ska vi ta igen ett år av förlorade fester och galna upptåg. Vi hinner med en roadtrip iaf! Ni är de bästa vännerna man kan ha. Vi var oslagbara,vi sköt från höften... Eller hur är det vi brukar sjunga. =)



Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' up Tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.


Ge mig juni,nu,nu NUUUUUUUUUUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback