SOOOOOOOOL

Vred och vände mig inatt igen,inte mycket sömn. Vaknade med huvudvärk. Ingen höjdare direkt...
Lyckades somna en liten stund på förmiddagen igen. Insåg att det inte skulle bli så mycket med mitt huvud,så gav mig ut och sprang en runda... När jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade. Hur skönt som helst.


Pratade med Annika på eftermiddagen,saknar henne och Lisa. Pratade om Stockholm,fan så kul vi ska ha.
Grönan har firrat en ny berg och dalbana,Kvasten. Den är bakofram vänd liksom. Det ska kännas som att man flyger på en kvast,därav namnet.
Är taggad på att åka den! Men jag ska INTE åka slänggungorna... Gick inte så bra sist! :)
Längtar så oerhört mycket efter mina vänner,vi ska ha det  så underbart kul.


Fin dag,vackert väder. Riktigt skön kväll. Underbart väder,kändes som en riktig vårkväll.
Åkte till Max,tryckte en kycklingsallad. Trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback