välkommen

image363



Alla vägar har sitt pris.
Välkommen till jordens tråkigaste paradis.




image364


Det var vår och det var varmt och alla älvor sjöng i kör
när vi la oss under stjärnorna i parken.
Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för
när allt som vintern gömt sköt upp ur marken.








image365

Och nyponbuskar, nyponbuskar
Hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar
och nånstans där så blev jag
den jag är nu.








image366


Jag tog mig upp på ett skyhögt berg
Jag trodde livet skulle byta färg
Men svindeln skälvde genom ben och märg
Det är ett farligt liv.







image367

Jag gick på en gata mot ett äventyr
Jag kom till en plats där pengar styr
Där spriten var billig men fyllan dyr
Man fattar lätt varför mänskor flyr
Det är ett hårt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback