Anden

Jag skrattar lika mycket varje gång lotto reklamen kommer på tv. Den där lilla anden är så bitter och rolig.
Den absolut bästa är den filmen är när Anden dyker upp på tennisplanen och tennisspelaren vill önska sig något.

TS: Är det inte Anden,får jag önska mig något?
A:  Schh, ser du inte,jag slår bollen!
TS: Men jag tänkte...
A: Lyssna,jag har slutat nu är fritid.
TS: Men du kan väl inte bara lägga av?
A: Hörru´du jag har jobbat i tusentals år,önskar du, spela lotto
TS: Jaha
A: Kom vi ska spela inte bråka.
TS: Nää,det går inte,jag ska göra...
A: Ställ dig på andra sidan nu kör vi. Snabba på.


image744



Påminner lite om Åkan när hon är en dålig förlorare. Haha. Eller jag ska nog inte säga så mycket heller. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback