Hejsan Hoppsan Ahlberg!

Igår när jag åkte hem ifrån träningen med familjen Palmér träffade jag Ahlberg.
Dom har redan två Ahlbergare sen innan,men den nya Ahlbergarn var bara 14 veckor och därför väldigt liten och söt. Ahlberg gillade mig och somnade i mitt knä. Han var så söt,mysig,fin och alldeles underbar precis som Ahlbergare ska vara. En Ahlberg skulle jag behöva. Det skulle vara kul! Eller bara om den bara var 14 veckor hela livet,inte behövde gå ut och kissa tidigt på morgonen, när det regnar eller när det är 30 minus grader. Då skulle jag och Alhberg vara bästa vänner hela livet. Han skulle ha en egen telefon och bara ha det allmänt bra. 


Nu har jag ingen Ahlberg och därför kanske jag fäller en tår.
Men då kommer Världens bästa Åkan och säger:

"Vaaa,här har du världen bästa Åkan och så ligger du bara och tjuter" 


Ahlberg kanske bara är en illusion,trots allt...


image808image809

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback