Jag är stor nu,jag ska ju faktiskt börja trean.

image741


Oskar har blivit så stor. I höst börjar han trean,tänk trean. Äldst på skolan och troligtvis skolans största tjejtjusare... Han är precis som Sune. : )
Tyckte att det var igår han var en liten plutt. När vi skulle ha en hel dag i Linköping med badhuset och bio var han världens mes.Vågade inte åka ruschekanorna på badhuset, och inte vågade simma själv utan hängde på mig hela tiden så jag höll på att drunka på cupen. Tillsist vågade han åka och då lärde jag honom att det går snabbare om man drar ner badbrallorna lite. Han uppfattde inte ordet lite,utan drog ner hela byxorna och glömde att dra upp dom när han skulle åka en gång till. Badvakten kom fram till honom och sa att man var tvungen att ha badbyxorna på sig och inte visa rumpan och andra delar. Han började gråta och vägrade bada mer. Fick muta honom med Donken,han ville ha en Big Mac,men jag sa att han aldrig skulle orka en hel sån hamburgare. Så han fick bara en Happy Meal. Han sa att han inte blev mätt och skulle absolut ha min hamburgare,trots att han höll på att kräkas för att var så mätt. Sen var det dags för bio,Lilla Kycklingen. Han blev rädd för början av filmen och ville gå därifån,men istället hoppade han upp i mitt knä och höll min hand under hela filmen. Då var han tjuriga sätt glömt och jag kom på varför jag gick med på att bada med honom. Han är världens bästa åtta-åring. Helt klart. Men nu är han en stor pojke som vågar allt och alltid ska vara värst. Cykla snabbast,klättra högst i träden. Han har till och med msn nu och vi pratar varje dag. Han får mig alltid på bra humör,trots att är min lilla plutt. Det kommer han alltid att vara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback