Lycka

Äntligen skulle vi få våra nya klubbor. Det är lite som julafton,man är nervös om man har valt rätt,om klubban verkligen var sådär skön som den var när jag provade den.
Min dröm gick i uppfyllelse. Min Plantium var precis så lyxig,lätt och fin som utlovats. Tror att vi kommer ett bra team tillsammans.  Nu väntar jag bara på att mina nya skor ska dyka upp,då är min utrustning klar.
Skönt att kunna säga att man inte är en matriallirare iaf.   :  )

Idag ska vi spela match mot något killar,vet inte riktigt vilka.


Då ska man trolgtvis börja plugga igen,tro det eller ej,så är jag faktikst ganska motiverad till det.
Kan bero på att jag själv valt vad jag ska plugga.




Jag borde gå till affären och handla lite ägg,mjölk,sylt och riskvikk. Som vanligt så finns det mycket roligare saker att göra än att gå till affären.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback