Marta is the queen

Satt och kollade sista kvarten på "svenska cup" finalen. Ume-AIK.
Marta är drottningen i den svenska ligan. Hon gör det roligt att kolla på damfotboll.
Vilka mål hon gör! 
Men iofs är hon inte lika grym som sin landsman Ronaldinho,men nästan. Samme Ronaldinho som jag skakat hand med och som frågade hur jag mådde. Det är ganska grymt. :) Eller hela mötet Barca var ganska coolt. :)
Roligast var när Henke gick förbi oss först,men stannade och gick fram till oss när vi sa att vi var ifrån Sverige. : )


     
   
 


Nu när jag tänkte på mötet med FC Barcelona var jag tvungen att kolla igenom alla kort där ifrån.
Herregud var liten jag såg ut,men dock inte så vältränad eftersom det var efter min knäoperation.Är allt lite rund om kinderna,hahah.
 Två år sedan vi var där nu,tänk vad saker och ting kan förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback