Saknar

Snart träning igen.  Det hinns inte med allt för mycket annat än jobba och träna.Fast vad mer ska jag hinna med?! Det är frågan.
Vill ha 100% motivation,några procent av min motivation har gått och gömt sig någonstans. Hmm,undrar om jag hittar den.

Vill att Tanya,Michi och jag ska dra en roadtrip till Uppsala iår igen. Förra året blev vår trip hur rolig som helst. Åkan är redan i Sthlm och kollar på nån fotbollsmatch med något svart-gult lag. Så hon kan inte följa med. Annars hade det varit perfekt. TT och lill swissarna. ;)
Hoppas att dom hittar en bil,eftersom mina bästa brudar ska spela i Uppsala iår, dom spelar i  div 1 nu. ;)



Jag vill att det ska bli januari nu,nu,nu. Tror att det kommer bli roligt,men väldigt tufft.
Men det som inte dödar det härdar...






Vissa dagar saknar mer än andra. Vissa dagar längtar man mer än andra.
Vissar dagar saknar man livet man levde. Saknar skolan,saknar vännerna i klassen och familjen.
Man saknar dagarna då vi inte gjorde någonting utan bara hängde tillsammans.
Saknar promenaderna på stranden. Saknar att sitta uppe med Pappa. Saknar att prata med Mamma.
Saknar att bråka med Johan. Saknar att åka bil med Johan och lyssna på töntig musik.
Jag saknar att alltid ha Mormor och Morfar på läktaren. Det spelar ingen roll hur dålig jag är eller hur många indianare jag slår,eller hur många baklänges mål jag är inne på. Dom säger ändå att jag är världens bästa innebandy-spelare och ger mig en korv och en cola efter matchen. Saknar Oskar och Martin. 
Nu förstår man vad man hade och därför kan man sakna det. Jag ångrar orden jag aldrig sa dåoch ångrar
orden man istället sa.
Jag är ingenting utan er.
Jag älskar er.


     
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback