Skit

Vilken skit dag det blev,den här dagen då det skulle regna medaljer över Sverige.
Men vad blev det av det?! Bara besvikelse.Vad spelar det för roll om man gör en bra tävling om man inte vinner.


Det är ungefär samma sak som att säga. Okej vi förlorade matchen,men vi spelade bra trots allt.
VI tränar för att spela och vinna matcher. Om vi skulle träna för att spela bra matcher,då skulle vi ju inte behöva ha jobbig försäsong. Då skulle det räcka med att vi tränade innebandy året runt.

Som när vi förolade mot Bajen på bortaplan förra året. Det är det pinsamste och värsta jag varit med om. Det ska inte gå att vinna mot ett lag med 13-1, eller vad det nu var,på hemmaplan för att sedan förlora på bortaplan.
Då grät jag efter matchen,ja av ren ilska. Då skrattade mamma lite. Det är inget att skratta åt. Det är på liv och död. Nej,jag blir arg bara jag tänker på det.
Flest mål vinner,oavsett hur dåligt man spelar.


"Man vinner inte ett silver,man förlorar ett guld"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback