Taktikhelg

Min mobil har fått en släng av damp,jag kan inte läsa sms eller se vem det är ifrån.
Jag känner mig handikappad utan mina sms...


Idag börjar taktikhelgen. Vilket innebär träning idag. Samling kl nio,NIO,på lördag för träning. Det är sjukt tidigt,alldels för tidigt. På eftermiddagen är det match på Skellefte. På söndag är det bara en träning.
Jaha,sen var den helgen över.



Förövrigt så har Lasses nya singel "släppts" på MySpace. "Om du lämnar mig nu". Underbart vacker. Tror att det här albumet kommer bli sagolikt. Som Aftonbladet skrev idag:


"Men Winnerbäcks visa kryper närmare än vad hans musik brukar göra. Mycket tack vare att han än en gång skär bort de största rockmusklerna.

Kvar finns bara ett skelett av vispande trummor, en irländsk fiol och en grå, vemodig melodi."


Jag tycker alltid att Lars musik kryper nära mig,fast jag tror att det kommer vara något speciellt med det här albumet.
Längtar tills TT kommer få gåshud och tårar i ögonen när vi sjunger tillsammans med Lars!

"Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu
Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va
Jag skulle få den tiden över för mig själv som jag sagt jag vill ha"




image799

Ett tidsfördriv att dö för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback