Iväg till hemligheten

Imorgon sitter jag på en plan påväg till Sthlm. Det ska bli så skönt att åka nerför rulltrappan på Arlanda och se min älskade bror stå där nere och vänta på mig. Obegriplig känsla.
Som vanligt kan jag inte sova kvällen innan jag ska fara hem. Det är samma känsla som man hade när man var liten dagen innan julafton. En skön känsla i magen.


ZB drog ut till Tess hus. Satt och snackade om gårdagens vilda fest.
Sockersuget blev lite för stort så vi tog pappa-tess bil och drog på en liten roadtrip. Fattar inte varför man alltid har så kul i bilar. Kan bero på att vi är lite crazy.
Men kul har vi iaf.


ZB,håll ställningarna i Boden!!! Jag vet att ni klarar av det.
Kommer sakna er.

Mimmi,håll ställningarna på träningarna! Strecha inte för mycket och skjut i krysset.

Du är världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback