åhh


Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu, jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Som sommarsnö
I döda vinkeln ser jag allt du gör






Jag skulle vilja ha en handbok över livet... Hur man ska göra i svåra stunder...
Vad man ska välja,hur man ska göra. Det vore så skönt...






Något som flög in via TV:n
kan nuförtiden få mig ur balans
du slår min verklighet i bitar
och jag ser bara allt jag inte hann

Vi blöder för er nu
det går över, det går över, det går aldrig över...
vi behöver någonting nu
som bedövar, som gör att det går över



Vad vore norr utan Emma Mimmi Åkerlund. Svar på alla frågor,lyssnar när man behöver snacka.
Världens bästa vän. Helt klart... Tack för att du är min vän,tack för att du finns i mitt liv!

Och om 17 min är hon 17 år. Jag ska vara den första som grattar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback