Äventyr,nu igen

Sitter och väntar på att Åkan ska vakna till liv. Kan nog få vänta ett tag. För idag har Åkan lovat mig ett äventyr som jag sent ska glömma! Jag känner på mig att det kommer bli riktigt kul.
Efter äventyret är det dags för träning,våra träningar är ett äventyr varje träning iofs. Man vet aldrig vad som ska hända...

Enda strimma av hopp är de elitkvinnor i topp
som tilldelats SM-guld.
Åh åh åh men jag har vunnit en minst lika prisvärd nål.





Åkan och jag började fundera på vad vi ska ge Malle och Camilla i avskedspresent. Dom måste få något riktigt fint för att dom står ut med oss! =)
Som tur är, är vi rätt påhittiga. Så något kul kommer vi säkert på!





Ska vi gå ut och möta livet du och jag
den lilla tid som vi är här
gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag
nu när alla blickar bakåt.
Kalla oss för barnsliga och dumma
men vi befinner oss i vårt decennium.
Så vi går ut och möter livet du och jag nu här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback