Fixardagen...

Idag ska det fixas och trixas. För imorgon fyller Åkelipåkeli år.
Har lite suprisegrejer som ska fixas idag... Får se hur det går,men har snackat med mormor och hon tror på mig.=)
Frågan är om jag tror på mig själv i den här frågan. Men stänger man en dörr öppnas två nya...


Ska iväg till stan snart,fika med Lisa på Hasses. Det är bra grejer. Hoppas att Åkan hinner komma en sväng. INte för att Lisa är dåligt sällskap,tvärtom.

Fast Åkan is the shitt. =)

Idag är vi träningslediga. Vilket innebär att vi tränar onsdag,torsdag och fredag... Det funkar det också,bara man tar en liten powernap innan träningarna.
Det är TT bra på.



Nu ska jag göra iordning mig,sedan åka till stan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback