I will guard you now and the rest of my life


Idag pratade vi om att jag bara var nervös när jag var med dig.  På ett sätt är det den skönaste känslan som finns. Stunden precis innan jag träffar dig,mitt hjärta slår alldels för snabbt och min mage finns 1000 fjärilar. Men när jag ser dig är det värt den känslan,för att träffa dig är den bästa känslan som finns. Se in i dina vackra ögon,ditt underbara utseende få ta del av din underbara själ.
Det är en stund jag drömmer om,om och om igen. Vi skulle träffas i varamon. Du satt redan på uteserveringen,solen speglades i ditt ansikte. Du var lika vacker som solnedgången.
Jag gick fram till dig och du gav mig en såndär kram som bara du kan ge mig. Allt var prefekt,vi pratade om allt och inget. Vi skrattade,vi log. Två dagar efter skulle jag flytta,112 mil ifrån dig. 112 mil ifrån den som har gett mig trygghet i 6 år. Du sa att allt skulle bli bra,att jag skulle klara av det. Du stöttade mig när jag var som räddast. Två dagar senare flyttade jag dina ord ekade i huvudet. Jag visste att du trodde på mig,då visste jag att jag skulle klara det.  I släpkärran och i bilen hade jag hela mitt,även fast jag visste att en stor del av mitt hjärta var kvar i Motala,  kvar hos dig Hjärter Kung.
Vi vet inte vad som kommer hända nu eller i framtiden. Om två år är du färdig på universitet och mitt norr äventyr är slut. Det finns mycket om när vi pratar. Jag vill att om ska bli verkligehet.



It's alright now when you're here
A bit of hope when you look into my eyes
Follow me to the other side
You will never walk alone
I'm always by your side

Hold on tight when we fall into the night
I will guard you now and the rest of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback