Jag har ett kontrakt med Gud,så jag gör som jag vill.

Det blev inte riktigt en ledig helg, för idag åkte Åkan och jag iväg och spelade b-lags match...
Det var riktigt kul att lira... Det kändes otroligt skönt att inte vara styrd av massa taktik och massa olika växlar,dubblingszoner och uppspel. SKönt att bara lira. Det gick bra också. Jag gjorde 2 poäng och Åkan gjorde 3 poäng. 5 poäng tillsammans allstå,för er som inte är så bra på matte.


Satt sedan på läktaren och planerade lite med Ida och Johanna. Det var väldigt fina planer... Det kommer bli ett hejdundrade kalas...

Johanna erbjöd Åkan och mig hennes årsförbrukning av cola,som hon har vunnit,om vi gick till Sävast nästa säsong. Det är ett riktigt bra bra erbjudande! =) Får väl se vad Ibk erbjuder. hahah


Melodifestivalen igår var väl sådär,men rätt låtar gick vidare iaf.
Måste säga att Marie Linderg med Trying to recall,var riktigt grym.
Den var otroligt fin...




En timme en minut
Här står tiden stilla
Jag är bara ljud
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Allting jag gjort
ska göras om igen
Det liknar vagt någonting
jag känt en gång
men då tänkte jag
aldrig så långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback