kulturens hus

Idag så åkte Åkan och jag till Lule. Det blev en rolig dag,som vanligt när Åkan och Thore är på äventyr...
Åkan köpte ett par grymt snygga skor,vesslan-skor. Åkans vantar var på eget äventyr på buss 23. Vi åt på Max,som vanligt, och vi åkte vintersläde.  Det gick väldigt snabbt... G-kraften är inte att leka med.


Vi var även en sväng på Kulturens hus,hoppas verkligen Lasse kommer spela där. Det vore grymt.
Det var förövrigt väldigt fint,där kan man sitta och disskutera deep shitt. Det var ett väldigt filosofiskt hus...



Du hatar fantasier, du är bunden vid logik
tyst, var tyst, hör du, det är nästan som musi
så vackert, slutar andas, glömmer var jag är

jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld



Jag ångrar att jag inte köpte snake-skorna...
Hoppas att det blir en trip till Lule snart igen. Alla vägrar har sitt pris.
Snake-skor,vore något för Thorebore. Det var ett par riktiga kalas-skor.


Sen kom jag hem,tände lite ljus och väntade på älskling.
Vi drack lite vin och kollade på melodifestivlalen... Ledig helg är nog det bästa som finns... =)


    
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback