På allmän begäran,av Åkan

Jag orkar inte ens kommentera helgen,skandalen är dom...




När sommarn kommer flyr jag över haven
Där ingen vet, där ingen kommer in
Men sommarn dör och min rastlöshet är min
Och om vintern står jag gömd längst in i baren
Och tiden går
Månad, år






Idag träffade jag Åkelipåkeli igen,efter ett alldeles för långt uppehåll... Vi begav oss ut på äventyr i kalla Norrland. Vi hittade lite smått och gott på vårt äventyr. Pizza,ostbågar på REA och sämlor...=)
Konsum SVEA is the real shitt...

Imorgon ska vi ut på ännu mer äventyr,vi ska ha utomhus aktivitet med laget. Det var väldigt många som var otroligt sugna på det,eftersom det bara är ca -30 i Norrland nu...
Men det blir säkert kul,som allt annat vi gör...

Ska bli så otroligt skönt med en ledig helg. Verkligen underbart...



Snart är det Åkelipåkelis födelsedag,det kommer bli en väldigt fin dag. Thorebore ska fixa till en riktigt fin födelsedag. Hennes present kom idag,hon har nog ingen aning om vad hon ska få. haha...
Jag menar hon har själv varit med och valt present.


God Natt Sverige,nu är det läggdags för Thore...




Och nu sitter jag här med en skrivande penna som försöker vara speciell
Och jag undrar varför tiden dödar och jag undrar vart jag ska ikväll
Så ta mig iväg till ensamheten
Iväg till hemligheten
och iväg till evigheten
Så långt, så långt från verkligheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback