Sjuk

Som ett färgfotografi
är jag glansig inuti
Några tusendelar Denivit
& som ett färgfotografi
som nån förstört med flit
är jag svartvit inuti?



Har varit helt slut idag,ont i halsen och ont i huvudet. Tränade inte idag.  Självklart är det kul träning när inte jag är med. Spelade bara pp och tränade frislag och skott.

Imorgon är det semlas dag,vilket innebär att TT ska trycka ett par semlor innan träningen. Det är fina grejer det. Det är en så fin dag att Påkiz nästan måste ha sina vesslan-skor.


Lagfest i helgen,det är planderad i Lule,men eftersom vi har demokrati i det här laget så ska vi fixa att den blir i Boden. Som Anna sa,vi heter faktikst IBK BODEN... =)


Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog



Jag har inte druckit en enda cola idag,det är nog därför jag mår som jag mår.
Som Malle säger,cola är medicin...



Jag filmar nu
Stora känslor stora ord
men allt av vikt Jag säger
har Jag stulit ur en bok
Jag läste nåt om kyssar
nånting som alla vet
men som dom aldrig lyckas fånga
i filmerna man ser




Det är tufft liv,men allt löser sig imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback