Snart helg igen

Nu är det torsdag,vilket innebär att det snart är helg. Och helgen är = söderäventyr  =)

Idag får jag träffa Åkan igen,det är bra grejer... Alldeles för längesen vi sågs..

Satt och lästa massa gamla blogg-inlägg jag har skrivit på lunarstorm en gång i tiden.
Ett datum var viktigare än andra...
Det var så kul att läsa,kunde känna känslan i magen igen...

23/7-05

"Onsdagen var nog den bästa dagen i mitt liv. Åhh mina känslor går inte att beskriva. Vi satt och pratade hela natten om varför hade blivit som det blev.
"jag tror att vi kommer få en rolig sommar tillsammans"
Jag har väntat i tre år att få vakna vid din sida. och i idag gjorde jag det.
jag trodde det var en dröm,men när du nöp mig i armen och sa att det inte var det,så blev jag lycklig. Jag vågar inte tro på det bästa,det hr jag lärt mig efter tre år. Men jag hoppas,hoppas,hoppas. Jag har aldrig varit såhär lycklig"

Kommer till och med ihåg vad mamma sa när jag kom hem på morgonen.

"God morgon,det är lugnt,hade inte förväntat mig att du skulle komma hem" =)

Nu har det gått fem år och jag bor 112 mil bort....


I miss you
I miss being overwhelmed by you
And I need rescue
I think I'm fading away
But I keep thinking that you'll wake me up with a whisper in my ear
I keep hoping that you'll sneak in my room

So I wait and I wait
And I run old scenes through my tired head
Of the days we laid by the school and said forever
Was that the best I'll ever be

I miss you
I miss talking all night long with you
And I need this to find a way to your home
My love can you hear me
Have I been hoping loud enough, wishing hard enough
Can you see me when I'm asleep all alone - alone




Nu är du min bästa vän,och jag aldrig svika dig.
Du är det bästa jag vet,jag kommer aldrig hitta en så fin vän som du igen,förutom Åkan då haha.
Du ställer upp för mig,finns alltid till hands med dina goda råd. Du får mig att se saker på andra sätt.
Du får mig att le som ingen annan.Du har fått mig att bli den människan jag är idag. Efter fem år tillsammans så kommer jag aldrig ge upp vår vänskap. Lussebullar och promenader är vårt signum.=)
Du är guldvärd. Tack för att du alltid har funnits och alltid kommer finnas vid min sida...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback