Uffe,vår plantage-planta

Idag så var vi lediga ifrån träningen,eftersom vi har dubbelmöte i helgen. Så idag är det ingen som vattnar Uffe,min present ifrån Åkan.
Jag blev väldigt glad när jag såg att jag hade fått en plantage-present ifrån Åkan.
Hoppas att Uffe växer och gror!


109078-249







Annars så har det varit en ganska lugn dag. Har varit och handlat och fixat lite hemma.


Imorgon ska Åkan och jag ut på äventyr innan träningen. Lika kul som vanligt. Ser fram i mot det.
Kanske blir en liten trip till Sthlm för att hämta en cykel. haha.


Anna har börjat med sin rutinbok hon ska skriva till Åkan och mig. Ibland så känns det som att vi behöver en sådan lista. Anna har en aningen lite mer rutin än oss. haha
Men med Annas rutinbok kommer vi få mest rutin av alla.



109078-217



Saknar Stumpen och Löken. Saknar Motala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback