Vilken dag

Vilket dag det har varit. Åkan ringde vid ett och sa att vi skulle dra chillet. Vad svara man på sånt?!
Självklart Åkiz!!!
Hoppade på Åkans buss utanför mitt hem. Åkte in stan. Satte oss på Daggan,efter ett tag kom Lisa=).
Vi satt och filosfera ett tag,sedan gick vi till Hemköp och köpte lite cola...
Vårat lager i omklädningsrummet var slut. Kom till Hildurs ca två  timmar innan träningen började. Vad gör man då. Jo man försöker sova på träbänkarna. Det jobbiga är att man måste ligga helt stil så att lyset släcks. För mörkret är mitt hem. När väl mörkret är släckt,så får  man inte röra på sig,för då tänds det igen. =)
Men Åkan blev toanödig och var tvungen att kissa. Hon vill inte att ljustet ska tändas. Så glider försiktigt ner för träbänken,ålar sig fram under träbänkarna. Hon lyckas att ta sig ifrån bänken,till toan och tillbaka utan att ljuset tänds. Helt otroligt...
Stänger man en dörr,öppnar sig två andra...

Vi provade även om det gick att tända ett ljus med en värmepistol,det funkade inte... =)

Det var en otroligt skön dag,med massa damp.



Jag skjuter allting framför mig
Som Robin Wright-Penn gör i State of Grace
Du har allting jag sagt på tape
Så du tror du har en framtid utan mig

Jag står på en flygplats och väntar på känslan
En man vid en avsats, förklädd till Michael Caine
Och alla som älskat dig har hatat mig av rädsla
För att jag ska se dem som offer vid Palace & Main


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback