Äntligen

Äntligen börjar jag bli frisk igen,det känns så otroligt skönt. Är fortfarande seg,men det är lite bättre med förkylningen...

Väntar på att Sorsa ska sluta,så att vi kan gå till henne till och ladda lite inför träningen.
Ska prova att värma upp iaf. Får se hur jag känner mig.
Men imorgon ska både Åkan och jag träna... Sen är det söder äventyr igen = )



Bor du kvar där du bor. Fick ett vykort där du fråga mig hur livet var.
Det är inte som du tror. Du ville att jag skulle hälsa och se vad ni har.
Men jag tål inte att se er två tillsammans.
I dina ögon var det lättare att va...


Hoppas på att Hovlunds kommer och kollar på lördag,skulle verklgen vara skönt.
Mor och Far kommer på söndag. Det är bra grejer.


Det kallas tvivel det där stör,det kallas för en klump i magen och en konstigt humör.
Och ser hur du tänker på nått och längtar dig bort som en fågel i bur.
En obehaglig distans en konstig känsla någonstans. Det känns tomt eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback