En skrivande gästartist

Åkan är inte bara en underbar vän,utan hon är en suvären blogg-skrivare också. Så idag så gästspelar Åkelizzoh i min blogg....

Igår firades stor vinsten mot hammarby hemma hos thore..medans vi satt och drack jäger och vin var 08 erna på väg hem med ännu en förlust.

Som thore sa..Lycka till i 1an nästa år. Men se på fan så kul vi hade...en kväll jag aldrig kommer att glömma fast jag knappt kommer ihåg vad vi gjorde där mot slutet. Kvällen började med att vi lirade chicago,åkis tog hem liret..ritkigt stolt faktiskt;)

Sen lirade vi en massa andra kortspel...pimplade en hel del vin och lyssnade på musik. TT tänkte ta å dricka glögg med balkongdörren öppen men se på fan så hade vi ingen glögg...annars hade det blivit storslaget,det lovar jag. Jag och thore la ner kortlirandet när det började bli svårt att fatta vad man spelade. Vi satt och skrattade och sjöng lasse låtar...och tillsist var det bara jag och thore kvar på fetfesten..dom andra åkte..men det har vi inget minne av.TTs motto för kvällen var : Du kan dränka dig i minnen eller litervis med vin. Vi valde det andra alternativet och se som det gick. Mycket mer hände den kvällen...men det kommer jag inte ihåg...förutom att thore höll på med sin hatt och jag hade en egen telefon linije så var kvällen storslagen.


Kvällens kommentar : Man kan faktiskt inte dricka sig full på vin !!


För att bli gammal och erfaren...måste man först varit ung och galen. / Åkan












         





         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback