Fredag

Ska bli otroligt skönt att ha en ledig helg. Vi är till och med lediga enda till tisdag. Det är lyx...
Ikväll så blir det en riktigt lugn kväll. Ska till Sorsa/Syrsa,beror på vilket humör hon är på,och bara ta det lugnt. Äta lite gott och slappa framför tv:en.

Pratar med Mini-lillebror,han har skaffat msn. Han är så duktig,fast det går inte så snabbt. Men han är faktiskt bara åtta år. Fast han är rätt slapp också. Jag frågade honom om han skulle träna i helgen.
Då skrev han:

"nej jag skulle igenkligen träna fast jag orka inte" Det är inget nytt under solen.

Imorgon ska Thore-Bore och Åkeli Påkeli till Luleå. Vi ska kolla på IBK Luleå,det var våran enda chans att träffa Sickan i helgen. Eftersom hon skulle toffla resten av tiden. Så Åkan och jag fick 60 min att umgås med henne,under en innebandy-match. Men vad gör man inte för Sickis...

Nu ska jag hoppa,eller gå rättare sagt, in i duschen. Sen ta och promenera till Sorsa/Syrsa.

Håller tummarna för Annika,Lisa och Berg idag. Ni fixar det här.



"Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' up Tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback