Fysvecka

I helgen är vi spellediga,vilket innebär en underbar fysvecka. Jag fullkomligt älskar att springa med en gummislang runt magen 25 gånger över planen. Älskar att springa mellan massa koner. Speciellt när mjölksyran tränger sig på...
Det är bara en vecka det handlar om så det är väl bara att kämpa sig igenom det. Antar att det kommer göra mig till en bättre innebandyspelare...

Ska fika med Malle imorgon,då brukar allt kännas lite bättre. Hon har alltid något klokt att säga,får mig att längta mindre hem. Se lite ljusare på saker och ting.
Det är ett hårt liv. När man har klarat av det är man starkare.


Skönt att träffa Åkan idag,skönt att få skratta igen. Utan henne är det grått och trist i Boden.
Vi skulle gå långt,vi två.


Jag letar mönster i gatan
Ibland så ser jag nåt system
Ibland så ser jag vart jag skulle
Ibland så ser jag bara sten

Det fanns en spricka
Där solen tog sig in
Där vi andades nåt nytt
Och där våren ömsar skin





Underbara varamon

Underbara Varmon. Ge mig det igen,vill ha den dagen hela tiden,för alltid.
And it takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
And it takes some fears to make you trust
It takes those tears to make it rust
It takes the dust to have it polished


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback