Grammisgalan

Läkarenbesöket igår gick bra...
Hade en inflamation i bröstryggen,så fick lite tabletter. Var uttorkad också,så nu är det bara att dricka litervis med vatten...
Så det blir äventyr för mig i helgen trots allt,kan spela om det känns bra. =)
Det blir söderäventyr för mig i helgen,yeas.

Men frågan är hur det blir med resten av laget. Idag fick vi ställa in träningen för att så många var sjuka. Vi har drabbats av vinterkräksjukan och förkylning...
Tycker väldigt synd om Åkelipåkeli som har vinterkräksjukan. Fast tur är att vi är sjuka samtidigt. Så att vi inte missar så mycket. = )

Det som får mig att stå på benen just nu är,cola,nässpray,ipren,cola,vatten,kaffe och lite mer cola kanske...
Har sett en hel del filmer,tur att man har Malle som kan ge en massa filmer. Idag har jag sett den nya Beck och en ruskigt bra film och ungdomsfängelser i USA.

Pappa är med grabbarna och åker skidor,och jag är skapligt avundsjuk...Som  om inte det vore nog,då får man mess ifrån Stumpen som säger att hon ska till  fjällen. Vad är det för snack... Jag vill också åka skidor!!!
Även fast man bor i norr så får man inte åka skidor...



Sitter och hoppas att Lasse ska få grammis för årets artist,han är så värd det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback