Hatar att vara sjuk

VAr riktigt laddad inför för matchen igår. Men när jag vaknade på morgonen stod inte allt rätt till. Ont i huvudet,ont i halsen,mina ögon rann och mitt hjärta ville inte slå som jag ville.
När Malle kom och hämtade mig hade jag knappt vaknat än. Jag var fast besluten om att känna om jag kunde spela på uppvärmingen...
Men det gick inte som jag ville,fick kliva av inför andra perioden. Det var surt att se resten av matchen på läktaren.
Fast gud så skönt det var med vinst...

Väl hemma på kvällen så trodde jag inte att jag skulle överleva kvällen.

Söndagar är den värsta dagen på veckan,och idag känns det som att den aldrig ska ta slut.

Åkan verkade iaf haft en kul kväll... =)


Nu ska jag dricka te och sova lite till.

Hoppas att någon snäll själ kommer hit med lite filmer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback