Jo,Stumpen. Jag kom in i garderoben

Tro det eller ej Stumpen. Men jag kom faktikst in. Vi kunde till och med stänga dörren. =)

Riktigt jobbig träning idag. Även om vi körde 50 sek byten så vi var helt döda. Matcherna kändes i benen.
Fast Bajen ska vi springa över på lördag. Även om det känns tungt att spela mot Bajen. Laget i mitt hjärta.

Nu är det bara en dag kvar tills jag tar bort min tandställning. Åh det kommer att bli så himla skönt.
Ska äta äpplen och allt annat jag inte kunnat äta under ett års tid...

Imorgon har vi ingen träning. Fast Åkelizzo och Thorlizzo ska åka ner till Hildurs och skjuta och latcha lite ändå. Det är ju det som är det roligaste...=)

Fick bilderna som Pappsen tog på matchen o söndags. Alltid kul med kort. =)

han hade filmat en lite också. Kul att se hur man beter sig på planen. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback