listig

ÄR DU KÄR: Jaaa
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Fyra år.
VAD HETER DU: Sofia,men det säger ingen nu förtiden....
KALLAS: Thore...
VARFÖR: Det är så coolt. = )  
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit sjuk och sett på film.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Vila mig iform.
VAD VILL DU HELST HA NU: En kall cola 
VAR ÄR DU NU: I mitt hem
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja,kan lätt bli så om man är 112 mil hemifrån.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag kom hem till Norr igen,dvs 27/12
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Lite söderäventyr,dvs match i Västerås och Sthlm 
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Japp,ska bli skönt att fylla 20 =).
VEM PRATADE DU MED SENAST: Åkelelipåkeli 
VAD PRATADE NI OM: Säckpipor =) 
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Mina converse
ANVÄNDER DU LÄPPSYL: Ja,det är kallt i norr =) 
GILLAR DU ATT BADA: Jo,om det är varmt
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST: Jag är elitidrottare,gör inte sånt. Men kan tänkas att det hände sist vi var spellediga
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST: Hmm,i julas
HAR DU LUGG: Njaa,lite halvt om halvt
GILLAR DU DATASPEL: Räknas harpan och kungen 
ÄR DU ARG OFTA: Inte direkt 
FEST ELLER SLACKING: Det beror på
GILLAR DU SPORT: Det kan man väl säga att jag gör. =)
VILL DU HA BARN: Det tror jag
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Beror på vad de handlar om
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Ibland
VILKA SPRÅK KAN DU: Svenska,engelska så har jag läst spanska och tyska. Men att säga att jag kan är att överdriva 
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR: Nej,det är skönt som det är nu.
INTAR DU ALKOHOL: Nu var det där om att vara proffsionell 
INTAR DU DROGER: Nej,det skulle synas i kissprover,så det är ju inte så smart. Det är rätt dumt över huvudtaget taget 
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV: Njaa,men kanske över vad jag har uppnått
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND: Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback