Tisdag

Igår var det en riktigt seg-dag. Matcherna satt i benen och jag hade ont överallt... Tog ett tag innan jag blev människa.

Var och handlade och fixade. Skönt att vi inte hade någon träning på kvällen. Det hade jag aldrig pallat.

Istället så fick det bli plugg,eller jag hjälpte Nina med hennes inlämningsuppgift i psykologi. Fast det var inte så jobbigt,det var ganska lätt. Tyckte jag iaf. skönt att jag framstår som smart mot Nina ibland. Det händer inte allt för ofta...
: D

Det kommer bli en lång kväll. Först har vi träning. Sen är det månadsrapport,käk och ny månadsmålsättning. Och inte nog med det,utan att vi ska ha föroläsning också. Phuu,det kommer bli en seg kväll känner jag.


109078-109


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback