Tjoho

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det är ett lugnt liv... Börjar tagga för matchen på lördag. Ska bli skönt att spela igen. Är spelsugen,innebandy är det bästa som finns.


Har lite hemlängtan,eller matchlängtan. Vill verkligen se Solfjädern-Berg på lördag. Vill se när Berg kör över fjädern. Vill sitta och disskutera matchen i timmar med Annika och Lisa. Gärna över ett glas vin eller cider. Men nejhej. Inte denna gång.

Vill vara hemma och visa mamma och pappa hur fin jag kommer vara utan min tandställning. Men får ju visa det för Mimmi och laget. Ska le hela träningen imorgon.

Vi hade vilodag idag. Så hallen var ledig. Mimmi och jag tänkte vara proffsiga och träna lite skott.
Åkte ner till Hildurs,satte på Lasse på högsta volym och hällde ut alla bollar. Det är ett stort liv.
Stod och nötte skott i 1 ½ timme. Riktigt proffisonellt måste jag säga.
Det är verkligen avslappnade att bara stå och skjuta,speciellt med Lasse i högtalarsystemet.


När vi var på Gotland kom vi på att alla hus på den ön var byggda för små människor. Vi skulle aldrig kunna bo där....



109078-196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback