Äntligen fredag

Så var det fredag .Underbart skönt med helg. Riktigt lugn dag på jobbet,fanns inget att göra. Vi var klara klockan 12,sen var det bara att städa. Vi fick mat ifrån Max idag. Ganska gott vill jag lova.
Vi gick hem redan 13:15 och då så hade vi segat hela dagen. Dom i köket gick hem redan halv tolv.


Robert Wells är i stan och ska köra två konserter,en idag och en imorgon. Scenen har dom mitt imot mitt jobb,så vi har hört dom repa i två dagar nu. Det kommer nog vara grymma konserter. Det har ju varit utsålt i ett halvår nu,men det skulle varit ganska chil att gå på dom.
Synd bara att det är sämre väder idag,eller det är ju fortfarande typ 27 grader. Men det är inte lika soligt och det blåser. Man har blivit bortskämd under veckan. Typiskt att det blir dåligt väder till helgen.


Idag har vi egen träning och jag ska köra igenom mitt ryggpogram tänkte jag.
Igår var det innebandyträning på I19,det var ca 40 grader i den lilla skokartongen. Det var riktigt jobbigt när det var sådär fruktansvärt varmt. Fast det var kul träning,en mot en hela träningen nästan. TT sprang och dribbla som aldrig förr. Det uppskattades faktikst.herregud. ;)




Ikväll blir det en riktigt lugn kväll,hyra film och tända grillen kanske,om vi orkar :). Kanske blir en promenad till konsert området eller till Bränna. Lär vara grymt mycket folk ute.




Pinsamt är ordet,hur orkar du...




image691

Jag bjuder på den här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback