Härligt,härligt

Idag börjar Jimmy och Johan sin roadtrip,skulle stanna i Gävle en natt. Det blir en lång dag för dom imorgon. Dom lär inte vara här förns sent på kvällen. Det ska bli riktigt kul att dom ska komma hit.

Idag hade Sanne och jag vattenkrig på jobbet. Jag förlorade,men Sanne hade slangen, så det var inte så konstigt.
Imorgon är sista dagen,ledig på fredag. Nice.


Igår var jag i Lule,sommar-rean hade gjort att det inte finns så mycket kvar i affärerna. Jag var shopping-hjälp och det gick  riktigt bra :) Het blev ännu hetare. Haha.







Nu är man en i mängden,en av brickorna i ditt spel,bara ett nummer i din samling. Snart kommer en ny till samlingen. Jag kan gå rakryggad ur det här och veta att jag aldrig kommer tillåta mig själv något sånt här igen. 
Nu förstår jag varför moral och etik och människors värde är viktigt. Det är tydligen inte alltid så självklart för vissa. Jag har är glad att jag har fått lära mig all sånt där. Och ibland undrar man hur vissa saker pluppar upp i huvudet på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback