Listig

Tog denna lista ifrån Överstam,i brist på annat kul att göra. ;)

FAVORIT:

KLÄDER
Skor: Väldigt olika 
Sneakers: Converse eller tofflor
Jeans: Cheap Monday, men mina nya Viktoria Beckham är jag ganska förälskad i.
T-shirt: Inga speciella,bara dom är coola- ;)
Underkläder: Björn Bjorg


ACCESSOARER
Väska: En svart som jag har fått av Mor
Plånbok: En svart,ifrån Åhlens
Solglasögon: Pilgrim och ett par ifrån Lindex som mest används på fest.
Klocka: som jag fick i 20 års present.

TEKNIK
Tv: Philips,som jag fick av Mormor och Morfar i "hej då present" förra året när jag flyttade.
Stereo: Kör genom dvd:en.
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Mp3: Ipod,bästa köpet ever.
Dator: ThinkPad
Kamera: Bara min mobil,skulle vara gött med en digital kamera


BADRUM
Tandkräm: Colegate
Tvål: Honung vanilj
Hårprodukt: Vax,Mimmis hairspray,:)
Parfym: Florar - Ingen just nu,min är slut
Hudkräm: Dove
Schampo: Barnängen,luktar så gott
Balsam: Barnängen även här
Medicin: Nupp
Vitamin: "Vitaminer sport" som mamma tyckte jag behövde. ;)
Huvudvärkstablett: Treo i cola. Det är sjukt bra grejer

MAT
Mineralvatten: Cola
Öl: TT
Vin: Rödvin ifrån down under är favoriten
Bröd: Mörkt
Choklad:  Ingen chokladälskare
Glass: Lakris eller jordgubb


HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Bajen,var namnet :)
Espressomaskin: Nej nej
Kylskåp: Ingen aning
Porslin: Typ Ikea,förutom det jag fick i studentpresent


FÄRDMEDEL
Bil: Nej,bara när man är hemma hos morsan
Flygbolag: SAS,känns som jag flyger mer än åker bil nu.
Taxibolag: Boden Taxi, måste ju sponsra Rubbans päron ;)
Cykel: Erling och Bettan


ÖVRIGT
Frisörsalong: Saxarna
Bank: SEB
Bensinstation: Statiol handlar vi cola på
Gym: Step In eller Hildursborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback