Ojoj

Det var ett tag sen man bloggade. Det har hänt mycket på en vecka. Det har varit en otroligt härligt vecka.
Boden Alive,umgåtts med mina underbara vänner.  Den här veckan på jobbet har vi haft sjukt roligt. 
Jag har fått reda på att storebror,Jimmy och kanske Annika kommer upp nästa vecka. Veckan efter kommer Moster,sen är det PDOL. Allt flyter på nu och det känns bra. 
Det här veckan har det varit sjukt,jag säger sjukt bra väder i Norr. Strålande sol och riktigt varmt i vecka. Igår kväll var det 38 grader på min balkong,och imorse när jag gick till jobbet var det 23 grader.
Det enda tråkiga,eller det är ganska roligt nu,som har hänt den här veckan var att igår natt så svullnade mitt finger upp. Jag hade en ring på fingret och jag fick verkligen inte bort den,tänkte det går säkert ner till imorgon. Men så var det inte,fingret var blått och gult när jag vaknade. Då fick jag lite smått panik. Jag provade allt för att få bort den,men inget funkade. JAg fick gå till jobbet,fingret blev bara större. Väl på jobbet insåg vi "faran",så Mats förskte klippa bort det med en tång,men det gick inte eftersom han inte fick under någonting under ringen eftersom mitt finger var dubbelt så stort.  Tillslut började vi fila bort ringen. En timme senare och många tårar var ringen borta. =)


Ikväll är det träning som vanligt,fast innebandyträning slår lite högre på försäsongen. Skönt att få ha klubba och boll!


     
       
   
     


  Våra små underverk gör sig verkligen i affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback