Thore är snabb i starten

image713





Årets fulaste bild! Bilden är tagen ifrån när vi jobbade på "Kronpaddeln"
Eftersom vi satt ner och höll i båtarna och  inte ville bli genomblöta vid varje start .så var man tvungen att göra ett ryck bort ifrån bryggan vid startsignal. Det märks att Mli bara når mig till naveln,eftersom hon är uppe lite
snabbare än jag. ;)  Men jag tar  henne efter ett tag när jag kan ta ut mina älgkliv :)
Det är inte alltid lätt att vara lång.
Bilden är ifrån finalen,Örjans grabbar som bjöd oss trevliga funktionärer på fest,
och de snygga brandmännen. :)
Den stora frågan är vem som har tagit bilden,Marri hade hittat den på nåns
pixbox. Ja,men vi bjuder väl på den Mli? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback