Utmaning




image714




5 onödiga saker om mig

1. Jag har världens sämsta minne,jag glömmer och tappar bort saker hela tiden.
2. Jag ogillar katter och vill inte vara där dom är.
3. När jag var liten,typ ett par år, kunde jag bli så arg om jag inte fick som jag ville eller om brorsan retade mig, att jag började skrika tills jag inte fick någon luft och blev blå i ansiktet. : )
4. Jag är sjukt morgontrött och snoosar ungefär 7 gånger innan jag kommer upp ur i sängen.
5. Jag har utvecklat en fobi om att få snea tänder nu när jag har haft tandställning. Jag skulle dö om mina tänder blev snea nu. Det kommer något bra ur allt!

REGLER
Som utmanad ska du skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dig själv.
Utmana sedan 1 person som du vill veta mer om.

Jag utmanar: Åkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback