Det är TT sommar iår!

Höll på att missa planet hem,köerna vasr sjuka på vägen. Men med en rallyförare till bror och snälla människor på SAS så gick det vägen.... Bara för att det var så stressigt slapp jag betala min övervikt,15 kg extra packning.

Helt klart blandade känslor över att komma hem. Helt UNDERBART att träffa alla! Bästa kramen av Åkan.

Det var många tårar som rann nerför min kind på vägen till Arlanda.
Många tårar när jag sa hej då till Annika.
Men när jag tänker tillbaka på tiden hemma får jag gåshud. Allt var perfekt. Vissa kvällar och dagar bättre än andra,helt klart.  Men det kan bero på sällskapet. Sista kvällen var helt klart den bästa. Fullt med folk på Harrys,hade mina bästa omkring mig. Taxiresan hem var helt klart speciell. Jag vet att allt kommer bli bra.
Annika har ju lovat mig vad hon ska ta med sig upp i sommar. =)
Tack för underbara 17 dagar. Det kanske blev en liten omväg men vad spelar sånt för roll.


Nu har vi en underbar sommar framför. TT ska leva livet och inget ska gå till spillo. Vi ska leva för kicken.
Det här kommer bli våran sommar,hela ligans sommar.  Det kommer bli många sena nätter och härliga dagar. Mimmi is the shitt. Lite plantage och se på fan så är sommaren fixad.

Sen kommer besökarna som TT ska visa Boden och alla Norrbottens guldklimpar.



Det är inte alltid lätt att komma hem. Jag borde lyssna på vad folk säger. Borde vara klok. Jag vill att allt ska vara bra,men det går inte. Men jag tar mig inte in i dina dunkla rum.























image618

Det gick så sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år
Vi ringde ibland för att fråga hur vi mår
Tills jag sa "Väntar du på nån eller vill du bli min?"
Du sa "Vad svarar man på sånt?", jag sa "Man svarar nog ingenting"

Men lägg armarna runt mig slit ut vad jag har
Gräv i det dunkla med sök inga svar
För jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla
Men jag känner nånting, jag är så gott som förtrollad av

Du sa "Vänta lite grann, behåll poserna på
Vart vill du komma nånstans? Vart ska vi gå, vart ska vi gå?"
Jag sa "Det finns inga mål, men det finns sätt att ta sig dit
Vill inte komma nånstans, vill bara ta mig lite längre än hit"

Allt jag ser, allt jag hör
Är din röst, din blick, ditt skratt
Du har ögon som berusar en natt
Så jag väntar, jag väntar
Om tiden vill ifatt


Åkan,vad var det du sa? Hjärter Kung är alltid Hjärter Kung. Men vad var det där om spader tvåor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback