En dag på stranden.

Det är konstigt väder här i norr. Ena stunden regnar det,nästa är det strålande sol. Vädret får mig att tänka på Abbas sill/midsommar reklam,som gick för några års sen. När en familj spinger ut och in med bordet mellan  regnskurarna. Det kommer säkert bli skitväder på Midsommar,då blir lag less.


Det är konstigt att man under en längre tid har haft någon vid sin sida,som bara funnits lite på distans men ändå nära. Det skulle inte gå att leva utan att veta att han alltid ställer upp,alltid säger de rätta orden,alltid peppar. Glimten i ögat som Thorulf sa. hahah




Min hosta kommer att ta livet av mig. Sov inte mycket inatt,vaknade hela tiden av jag hostade.
Ingen rolig natt,på många sätt och vis. Pallar inte riktigt det här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback